در انتظاره یار
در انتظاره یار


خیانت...

 

7

 

مرد جوانی نزد پدر خود رفت و به  او گفت : 
-  می  خواهم ازدواج کنم . پدر خوشحال شد و پرسید :   

   

 

 

-   نام دختر چیست ؟   مرد جوان گفت :

   

 

 

-   نامش سامانتا است و  در محله ما زندگی می کند . پدر ناراحت شد . صورت در هم کشید  و گفت :

 

 

 

 

-  من متاسفم به جهت  این حرف که می زنم . اما تو نمی توانی با این دختر ازدواج  کنی چون او خواهر توست . خواهش می کنم از این موضوع چیزی  به مادرت نگو . مرد جوان نام سه دختر دیگر را  آورد ولی جواب پدر برای هر کدام از آنها همین بود . با  ناراحتی نزد مادر خود رفت و گفت :

   

 

 

-  مادر من می خواهم  ازدواج کنم اما نام هر دختری را می آورم پدر می گوید که او  خواهر توست ! و نباید به تو بگویم . مادرش لبخند زد و گفت :   

-  نگران نباش پسرم .  تو با هریک از این دخترها که خواستی می توانی ازدواج کنی .  چون تو پسر او نیستی . . . !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 2 مهر 1390برچسب:,

|
 


سلام به وبلاگ من خوش آمدیدمن تازه وبلاگ درست کردم امیدوارم اینجا بهتون بد نگذره وخوش بگذره راستی خوشحال میشم بهم نظر بدین

نازترین عکسهای ایرانی

 

مطلب عاشقانه
شعرعاشقانه
مطالب جالب وخواندنی

 

محمد
علیرضا

 

هفته اول بهمن 1391
هفته اول بهمن 1390
هفته دوم بهمن 1390
هفته سوم دی 1390
هفته چهارم بهمن 1390
هفته سوم دی 1390
هفته دوم بهمن 1390
هفته اول بهمن 1390
هفته سوم دی 1390
هفته سوم بهمن 1390
هفته دوم بهمن 1390
هفته چهارم دی 1390

 

باز هم برای تو..
معنـای عـشـق واقـعی
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام دل من دل تو
عاشورا یعنی...
السلام وعلیک یا اباابدالله الحسین
عظمت ♥ تو ♥
چقدر بوی تو خوب است بوی آغوشت
كاش قلبم درد تــنهایــــی نداشت
مفهوم عشق
سلام
خواستن
دفتری بود که گاهی من و تو
مثل کشیدن کبریت در باد
قطار می رود....
اومدي...
چه تقدیر بدیست ! من اینجا بی تو می سازم و تو، آنجا با او می سازی...!!!
معانی عشق
میشه تو چشمای تو گم شدو مرد..میشه دریا رو به بغض توسپرد
بابایی دوست دارم....

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در انتظاره یار و آدرس harfeakhar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به کشتی خوش اومدی مسافر
پایین ترازفضا
غروب تنهایی
ღ بـهـتـریـن شـعـرهــایی که خــونـدم ღ
بچه های آسمان
دختر پاییز
رویا
دل نوشته های من
به نام من
غریبه
DOWNLOAD GAME-DGA
مـحـمـد جـــــان دوسـتـت دارم
عشق من تنهام نذار
ایلیا بلوگ
سلام برعشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 31075
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 31075
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1


Pichak go Up

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->